De plictiseala....

Fotografia mea
Nu exista prezent. Este doar o secunda de cuvant ce face legatura intre trecutul din care ar trebui sa invatam si viitorul in care ar trebui sa demonstram maturitate, inteligenta, bun simt, etc. Pana apuci sa rostesti cuvantul prezent, el este deja trecut. Deci am decis sa ma concentrez asupra lui ieri si sa invat din el ce sa nu fac maine. Cu drag si cu amintiri frumoase dar si cu dezamagiri multe, intorc spatele (si in viata si in poza de pe blog) acestui trecut si il las sa ramana (cu toti si cu toate) acolo unde merita sa fie.

marți, 24 martie 2009

Unde e criza? A vazut-o cineva?

Cretin subiect, este? :))
Pai azi si eu sunt mai cretina decat de obicei. Nivelul glicemiei e scazut (trebuia sa si mananc azi dar nu mi-a ars de mancare), ma rastesc la bietii mei colegi si eu cred ca o fac indreptatita fiind de ceea ce fac/nu fac ei (si daca totusi a fost o bresa in comunicare si nu le-am comunicat asteptarile mele??) si vreau la munte...si vreau mai multe. Pentru mine. Vreau timp, vreau sa dau timpul inapoi sa indrept niste greseli (unele cunoscute, altele ne...dar poate le aflu eu cumva), vreau sa nu mai existe presiunea asta de criza...pe care nu stiu exact daca o vad pe ea, Criza, insa prea toata lumea vorbeste de ea. Vorbeam acum o luna si ceva cred cu o fosta colega care a sintetizat in doua cuvinte (si o prepozitie) extrem de pertinent acest fenomen al crizei: e "criza de nervi". S-a panicat lumea si a oprit (brusc) consumul. De orice. De credite mai ales, desi sunt inca oameni care vor sa ia credite, au cu ce sa plateasca ratele dar nu le dau bancile acele credite. Ne-am reorientat catre alte magazine, mai ieftine (ca sa castige si alti retail-eri). Asta la nivel "macro".
Si hai si la nivel "micro", mai de "individ" asa... daca tot e criza, ce fac oamenii cu viata lor personala in timpuri de grea incercare? (repet, eu nu vad greaua incercare dar mi-ar placea sa stiu cum o vad altii).
Si ce facem in timpul asta? Ok, muncim....mergem la birou, ne stabilimi meetinguri, muncim, scriem mailuri (de business, nu personale cu forward de bancuri si glume catre prieteni) si mai muncim o tura. Si vine ora 18.00. Acum ce facem?
Ca eu vad in continuare lume in magazine. Traficul se relaxase un pic la inceptutul anului, in ianuarie... Ca orice minune, aceasta relaxare a tinut 3 zile (ma rog...vreo trei saptamani daca e sa fim "precisi"). La mall - hai sa vad si io mall-u ala care isi inchide portile!!!
Si in continuare lumea merge in weekend la munte (acum ca e inca primavara si nu e vreme de mare) ....
Si in continuare femeile raman gravide si fac copii... si ma refer la gravide pana in luna a 4-a adica de cand a inceput criza...
Si deci.... unde e criza?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu