De plictiseala....

Fotografia mea
Nu exista prezent. Este doar o secunda de cuvant ce face legatura intre trecutul din care ar trebui sa invatam si viitorul in care ar trebui sa demonstram maturitate, inteligenta, bun simt, etc. Pana apuci sa rostesti cuvantul prezent, el este deja trecut. Deci am decis sa ma concentrez asupra lui ieri si sa invat din el ce sa nu fac maine. Cu drag si cu amintiri frumoase dar si cu dezamagiri multe, intorc spatele (si in viata si in poza de pe blog) acestui trecut si il las sa ramana (cu toti si cu toate) acolo unde merita sa fie.

luni, 27 aprilie 2009

1 Mai

Ufff.....mai sunt trei zile si ne-am aglomerat din nou...
Bagaje (adica bagajuri), saci de dormit (deci sacurile), patura tehnica si da, desigur, sunscreen! Ca la mare tre' sa dai cu crema de plaja!!
Ce de treaba avem, domnule! Cand apucam noi sa facem toate astea?

Dupa care ... ne aglomeram brusc si la sosirea in Vama:
cafeaua pe terasa.... uischii cu cola (bautura perfecta)... tigara... offf am uitat ciocolata in masina... nu, n-am uitat-o, uite-o aici.
Si acum ce facem? Nimic, ca ne e lene... Dar va trebui sa mergem la un moment dat sa mancam. Da, dar hai sa ne bem cafeaua, mai stam zece minute, ne imbracam un pic mai gros (sau nu) si mergem sa mancam la Mitocanu.

Gata, avem un plan. Acum ca ne-am planificat, hai sa fumam o tigara si implementam dupa aia.
:)

3 comentarii:

  1. Fixu-i fix, e bun si el la ceva. Acu ca boshorogii nu mai merg la Vama, unii nu mai pot din cauza de kilometri, "este" voi, tineretul asta imberb care se da cu sunscreen pe moaca. Da-ne si noua cateva poze da la Vama, nu fi egoista si de la tara, doar esti vitza de Titan. Scriu cu "z", sa nu mi-o iau pe coaja... Sa petreci bine...

    RăspundețiȘtergere
  2. Vitza de Titan (suna foarte nobil, imi place) refuza cu indarjire azi sa puna poze cu vama... Insa, daca te porti frumos, poate cand ma intorc de la mare pun un link catre un intreg album, sa vaza si ochiu tau ala critic ;)
    Ca stiu ca ti-e dor de Vama, vitza de Tarrrrrragona :))

    Si nu raman datoare cu coaja... chiar daca ai scris cu "z" :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Era de la sine inteles ca astept pozele pe care le vei face acolo....
    Waiting...... tic-tac, tic-tac....

    RăspundețiȘtergere