De plictiseala....

Fotografia mea
Nu exista prezent. Este doar o secunda de cuvant ce face legatura intre trecutul din care ar trebui sa invatam si viitorul in care ar trebui sa demonstram maturitate, inteligenta, bun simt, etc. Pana apuci sa rostesti cuvantul prezent, el este deja trecut. Deci am decis sa ma concentrez asupra lui ieri si sa invat din el ce sa nu fac maine. Cu drag si cu amintiri frumoase dar si cu dezamagiri multe, intorc spatele (si in viata si in poza de pe blog) acestui trecut si il las sa ramana (cu toti si cu toate) acolo unde merita sa fie.

marți, 15 septembrie 2009

Doamnelor, am gasit raspunsul!

La intrebarea noastra existentiala "Ce e in mintea barbatilor" - din care pleaca alte intrebari la fel de existentiale de tipul: de ce nu sunt si ei mai romantici, de ce nu simt lucrurile asa cum le simtim noi, etc... - raspunsul sta in reclama pe care va invit sa o vedeti.

Eu am ramas...fara cuvinte si implicit fara intrebari. :))

4 comentarii:

  1. Oh, mammy, o mammy, mammy blue
    Oh, mammy blue...

    Bah nene, faza cu pishul in parc a fost de bestie. Si mai zici ca unii "este" de porc. Ma mai condamni si pe mine, eu care dorm intre sanii Afroditei. Ce lume, domle, ce lume proasta...

    RăspundețiȘtergere
  2. Eeeeu? Eu nu condamn pe nimeni, dragul meu var. Caci vorba aia, fiecare pasare pe limba ei piere. Eu doar stiu acum ca nu avem cum sa avem pretentii de la voi. ;;)
    Dar va iubim oricum, ca sunteti ai nostri.
    In ce o priveste pe Afrodita, oi fi facut tu ceva bine de te lasa ea sa dormi acolo. ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. O imagine generalizanta care ma baga si pe mine in caruta cu insensibili. Ma faci sa ma simt incomod. Vei suferi pentru asta... Uuuufff, nici nu stii tu...

    RăspundețiȘtergere
  4. Eee si tu acuma. Daca nu am generaliza, nu ar avea exceptiile ocazia sa se diferentieze. ;)

    RăspundețiȘtergere